Principiile mele pedagogice se concentrează pe antrenarea abilităților precum empatia, creativitatea, imaginația și gândirea critică, prin metode care încurajează jocul și conexiunea autentică. Un aspect al abordării mele este implicarea activă a copiilor în procesul creativ, scriind împreună textele folosite în ateliere, care se bazează pe interesele și ideile lor. Idei ce se materializează, în reprezentații.
Tehnicile mele sunt atent selecționate pentru a fi în armonie cu practica Floortime, având la bază jocul și conexiunea. Abordarea este una holistică, considerând teatrul nu doar ca formă de artă, ci și ca un mijloc eficient de dezvoltare personală și educațională.
Sunt o persoană empatică, deschisă și jucăușă, atentă la nevoile și emoțiile celor din jur.
Împărtășesc convingerea lui Jean Chateau că “ființa cea mai bine înzestrată este aceea care se joacă cel mai mult” și a lui Loris Malaguzzi „Copilul are 100 de feluri de a se exprima, dar noi îi luăm 99”, viziuni care ghidează toate activitățile mele pedagogice și interacțiunile cu elevii. Sunt ferm convins că prin joc, teatru și conexiune autentică, putem nu doar să educăm, ci să inspirăm și să transformăm.
În calitate de educator și facilitator, mă angajez să creez un mediu în care copiii și adulții pot explora, învăța și crește împreună, îmbogățindu-și viețile atât pe plan personal, cât și profesional.